Nygifta

Jaha... så fick de äntligen varandra då... Laila Bagge och Niclas Wahlgren. Men har det inte varit lite tjatigt?! jag menar så stora kändisar är de väl inte. Fattar inte allt ståhej! Jag har såklart spanat ändå och tänker tycka till.
Läste i tidningen idag att allt var sponsrat, Jag hade faktiskt mina aningar..... vet inte varför. Tydligen sålde de fotorättigheterna till Expressen vilket inte alls är ovanligt men att få rabatt på ringar och blommor och en exklusiv bröllopsresa är det normalt? kanske...

BRUDBUKETTEN
& övriga blomsterarrangemang Arrangerade av Peter Engelbrecht. Helt okej.
BRUDKLÄNNINGEN Designad av Stefan Wåhlberg. Stefan gör mycket vackert men detta blev för rockigt och för upp pushat för mig. Har hon döskallar i öronen oxå?!?! Jag kanske är för gammaldax...... jag gillar den klassiska bruden men är inte alls emot de svarta detaljerna som kommer mer och mer.

VIGSELRINGARNA Designad av Leif Klatzkow på brollopschansen.se. Lailas ring "Pink River" är tillverkad i vitt guld och har 87 diamanter på sammanlagt 1,8 karat. Rockig i stilen även den. Niclas ring har sju diamanter på sammanlagt 0,2 karat. Värdet uppgår till cirka 200 000 kronor. Jag menar......det finns så mycket vackert att sätta på fingret.



 

BRÖLLOPSNATTEN Tillbringades på Radisson Blu Royal Viking Hotel på Vasagatan i Stockholm, där också tv-programmet ”Förkväll” som Niclas medverkar i spelas in. Kanske bodde de i detta rum. En svit går på omkr 5000 kr normalt och visst kan man väl tänka sig att de blev bjudna även på detta. Men inte enligt Pia Djupmark, VD för Royal Viking. B natten på Royal?!

SMEKMÅNADEN Går till ön Aruba, där Niclas gjorde resereportage åt ”Förkväll”  i höstas. Ving är reseleverantör åt ”Förkväll”.
– Vi tycker att det är fantastiskt roligt att de har åkt dit. Men vi skulle aldrig diskutera ett kundavtal, säger Barbro Holmberg, informatör på Ving. Bra val!!!! Vill själv dit.
FESTEN Hölls i festvåningen Winterviken och bordsplaceringarna stod Elgiganten för.

Bilder från expressen.se och radissonsasblu.se

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0